Tävling - Personlig almanacka

Nu är det dags för min första tävling! Tillsammans med Personligalmanacka.se så har jag fixat en supertävling. Ni har alltså chansen att vinna ett pressentkort, så att ni kan designa och göra eran egen almanacka i valfri storlek för värde upp till 325kr!
För att vara med att tävla så måste ni följa Personligalmanacka.se på Instagram (@personligalmanacka) och kommentera ditt Instagram namn samt din mejl. 
 
För störra chans att vinna, ska du dela bilden här under, på Instagram och hashtagga @Sannalundbergs @Personligalmanacka & #Sannaltävling 
(Glöm inte att kommentera ert Instagram namn samt mejl) :)
LYCKA TILL FINISAR♥
 
Jag drar en vinnare på fredag den 24/1 
AVSLUTAD
 

Postat av: Elsa Glans

Instagram: elsaglans
Mail: [email protected]

2014-01-19 @ 15:22:21
Postat av: Ida Nordfors

Wiih hoppas jag vinner!! Heter idanordfors på instagram och min mejl är: [email protected], kram!

2014-01-19 @ 21:33:01
Postat av: Rebecca Nordström

Jag är med hihi :D @rebeccanordstrom

Puss på dig gullunge! Tack för att du finns älskade lillsis!

2014-01-20 @ 12:05:40
URL: http://rebecca.nordstroem.devote.se
Postat av: Rebecka Johansson

Jag är med! :* @rrebeckajohansson (hehe:PP)

2014-01-20 @ 20:05:51
URL: http://rebeckaellens.blogg.se
Postat av: sandra

Är meeeed♡ lundmarken, you know

2014-01-21 @ 08:02:23
URL: http://sandralundmark.blo.gg
Postat av: Elin J

Åh, jag skulle verkligen behöva lite bättre planering,
och med en almanacka få bot på min ständiga försening.
Slippa lyssna på vännerna som klagar,
och äntligen få ordning på mina dagar!

Så jag är absolut med och tävlar! :)

Har delat på min instagram @dearelsa

2014-01-21 @ 18:10:06
Postat av: Lovisa Åsberg

Jag är med! Heter "lovisasbergs" på instagram och min mail är "[email protected]" kram på dig

2014-01-23 @ 22:31:46
URL: http://lovisaasberg.for.me
Postat av: Felicia Holmlund

Instagram: feliciaholmlund
Mail: [email protected]

2014-01-23 @ 23:08:56
URL: http://www.nattstad.se/feliciaaholmlund
Postat av: Sofie Andersson

Åh vad rolig tävling! Jag skulle jättegärna vilja designa min egna almanacka. Min nuvarande almanacka känns så tråkig och har inte riktigt den "mallen" och upplägg så som jag skulle önskas. Därför skulle det vara superkul att få designa sin egna och kunna göra precis som man vill. Jag håller tummarna :)

Instagram: ssofieandersson

2014-01-24 @ 09:53:58
Postat av: Izabella

Jag är med!! Min instagram: izabellabrautigam

2014-01-24 @ 12:51:49
Postat av: Lovisa

[email protected]

IG: lovisanaslund

2014-01-24 @ 20:31:38



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]