Träningsväg

På senaste tiden har det blivit ganska mycket teknik som jag tränat. Det vill säga att jag kör jag lätta vikter och tränar på min teknik. På bilden över tränar jag på mina squats. Tycker dom är jättesvåra och jobbiga eftersom jag är så himla stel. Haha (hej Agda 85 typ!) Så därför tränar jag speciellt mycket på dom. Men emellanåt kör jag så tungt jag kan, bra för rumpan ;)
 
Ps. Del 3 av frågestunden kommer ikväll! 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]