10e juli 2014

Godmorgon finisar. Sitter och ser på Leila bakar medan jag bloggar. Tycker hon är så himla mysig, sen så bakar hon ju så goda saker, hehe. Funderar faktiskt på att baka idag, då det inte är något solväder precis.. :( Jag och några vänner hade tänkt att fara och segla, men det är som sagt dåligt väder. Så istället ska jag passa på att göra lite saker här hemma. :) 
 
Igår var det så himla varmt hos mig, så man knappt kunde ligga och sola! Men mina syskon Carris och Robin kom förbi här till mig, såklart var Tuva och Oliwer med också. Det var mysigt. De andra dagarna har jag hängt med vänner på Bettnes. :) Hoppas ni får en bra dag och att ni får njuta av solen. Kram
Lunch i skuggan igår, ÄLSKAR Nobe´s aloevera dryck med smak av mango. Ny favorit!
Påväg hem igår morse när jag hade hämtat tidningen med Leo
 
 

Postat av: Clara

Salladen såg riktigt mumsig ut!

2014-07-10 @ 13:05:40
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]