13e juli 2014

Hej på er! Sitter och ser på fotbollen med mamma medan jag äter en påse godis. Idag har jag vart på kalas hos min kusin Justin som fyllde 3år, sen har jag inte gjort något alls idag. Är väldigt trött från igår då det var fest hos Jonas. Vi var ett gäng som hängde hos tillsammans under dagen och senare så åt vi middag tillsammans innan resten av folket kom. Det var supertrevligt och hade så himla kul. :) Låter bilderna får tala för sig själva, hade i alla fall en underbar dag med mina fina vänner!
Mojitos!
Dax för middag och andra trevligheter ;P Hade på mig min fina nya klänning från Sheinside!
Family dinner, haha♥
Bästisar♥

Postat av: JJ

Så underbara bilder Sanna! Sagolika! Och du är ju så söt och fin att man bara vill krama om dig, lilla solstrålen!! 🐻❤️☀️🙏 Puss finaste babysis!

2014-07-13 @ 23:17:42



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]