15e juli 2014

Godmorgon! Sämst väder ute, så kommer tyvärr måsta sitta inne och vänta på att få fara och jobba kl 15. Tror jag dock ska ta mig en Celsius nu och fara ut och springa innan maten. 
Igår så mötte jag och Sandra och Rebecca och bjöd dom på lunch. Så vi satt och hade picnick nere i Ljumviken. Efter det åkte jag och hämtade paket på posten som innehöll två klänningar från Sheinside. Visar er sen. :) På kvällen så åkte vi några stycken och handlade mat på Maxi för att sedan grilla hemma hos Kevin. Blev en väldigt sen middag, men supermysigt i alla fall. :)
 Bilder från igår♥
 

Postat av: Linn

Mysigt :D!!

2014-07-18 @ 16:46:13
URL: http://linnsees.forme.se
Postat av: Anonym

ty för invite

2014-07-19 @ 19:00:51



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]