20e juli 2014

Hej! Tänkte snabbt bara sammanfatta vad jag gjort då jag inte bloggat. Det har ju tyvärr vart monligt förutom nu i helgen. Men i torsdags efter jag sålt jordgubbar så hade jag taco-torsdag och mys med Sandra. På fredagen blev det mys framför film med massa naturgodis såklart och igår så jobbade jag på frukost (hotelljobb) på morgonen, sen så åkte jag hem chillade, drack Celsius, snabbtränade på gymmet och sedan åt en middag med familj och grannar. Supermys. Senare på kvällen åkte jag vidare till Kevin där vi umgicks lite och lite senare blev det fest. Var dock tvungen att åka hem då eftersom jag jobbade imorse också. Sen idag så åkte jag,mamma och pappa till Revet. Min favoritstrand här i Holmsund. Mamma hade köpt med sig lunch och annat gott. Det var verkligen behövligt. Både jag och mamma var himla trötta, så vi somnade några gånger haha. Tror jag fått färg idag i alla fall, allt åkte typ bort under veckan :P Men nu har jag och pappa vart på Konsum och jag köpte ännu en påse naturgodis (är typ inne på min 8e denna vecka?!) Så ska sätta mig ute i kvällssolen och läsa min nya SOLO och sedan se på PLL. Puss o kram ha de bäst!
Bilder från i torsdags med bästis♥
Bilder från igår, fina tjejer♥
Mina faaavs, hehe
 

Postat av: anonym

Skulle du kunna skriva om tips på vad man kan använda sitt proteinpulver i, hur du brukar göra och så? :)

2014-07-21 @ 09:53:51
Postat av: Anna

hur fick du hotelljobbet? och hur tycker du att de är, trivs du? kram!

2014-07-21 @ 10:13:51



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]