23e juli 2014

Hallu, har ätit parisare för ett tag sedan och tänkte städa undan lite på mitt rum. Det är verkligen sjukt vad varmt det är. Det finns liksom ingenstans att kyla ned sig :( Idag vid 13 tiden så åkte jag Junas,Jonas och Rebecka till Simpis. Det är så himla mysigt där! Men det har vart så varmt ute idag så man knappt orkat vara i solen! :P Är helt slut så det blir ingen träning idag för min del som jag hade tänkt. Istället blir det mys, eftersom det är lill-lördag ;) 
Skapade världens godaste sallad idag som jag tog med till Simpis. Lovely! Den innehöll bl.a Bulgur,vattenmelon,soltorkade tomater, fetaost osv...dör
 

Postat av: Rebecka

Det där såg sjukt gott ut!

2014-07-24 @ 09:03:32
URL: http://www.rebeckamartenssons.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]