25e juli 2014

Hallu, står just nu på jobbet. Jag har egentligen slutat att sälja jordgubbar, men ställde upp idag så att de skulle få en dag ledigt! :) 

Klev upp rätt tidigt imorse och åt min favoritfrukost och läste tidningen. Sen städade jag mitt rum, renbäddade och sånt. Så det ska bli riktigt skönt att få lägga sig och sova sedan! :P Försökte att sola, men det gick verkligen inte att vara ute i solen idag. Det var helt vindstilla och dödligt varmt. Så jag passade på att ligga och ta det lungt i skuggan och sen så gjorde jag en superlunch! :) 

Efter jobbet blir det lite fredagsträning sedan mys hemma. Bloggar mer ikväll och i helgen. Puss puss
Bild från Bettnes igår
Frukosten idag som var keso/kvarg/yoghurt med müsli, frukt/bär och jordnötssmör. Sen ett ägg och en kopp te med honung!
Lunch var bl.a. bulgur med lax och stekta grönsaker, torkad frukt, frön och färska blåbär. Sen en riskaka med jordnötssmör där också ;)





Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]