27e juli 2014

Hej på er! Sitter här och lyssnar på musik och dricker Celsius. Välbehövligt idag, har vart så sjukt trött. Igår så jobbade 8-12 på hotellet sen åkte jag och klippte mig hos Julia på Sjöboden och blev så himla nöööjd! :D Klippte minst 1dm och en kortare lugg. Fräscht nånting! Sen direkt hem till Holmsund och ut till Karlsborg där jag blev hämtad med båt och sedan åkte vidare ut till en stuga där vi var under dagen och efter middagen så åkte jag hem och la mig ute i solstolen med filt, tända ljus, en fet godispåse, jordgubbar och ett gäng PLL avsnitt tills godiset tog slut. Underbart! Och imorse blev jag hämtad av morfar för att sedan fara och jobba 8-11. Och efter jobbet åkte mamma,pappa och min lillebror och köpte lunch sen for hem och tog en powernap, men blev bara tröttare. Haha. 
 
Vi ska snart börja med middagen. Blir grillat såklart! Sen blir det lite mys :)
Älskar mitt linne från H&M som jag köpte för några somrar sedan. Det är så somrigt och fint!

Postat av: Natalie

Hej Sanna! Vilken nyöppnad webbsida är det du beställt så mycket fint i från? Vore supergulligt om du ville berätta 😘🙏💖

2014-07-27 @ 17:15:34
Postat av: T

Visste inte att du hade fräcknar ;)

2014-07-29 @ 22:57:29



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]