5e juli 2014

Godmorgon! Ställde klockan på åtta och klev upp en stund innan. Tänkte jag skulle få hinna sola och njuta av solen lite innan jag far iväg för att jobba lite! :) Igår så blev det lite ändringar, jag och Sandra åkte i alla fall ned till Ljumviken och hade tagit med oss lunch och sånt så vi låg där några timmar innan vi åkte hem för att köra crossfit med Kevin och Junas. Blev ett snabbt och skönt pass. Älskar crossfit! :) Sen åt jag middag med la familla för att sedan åka iväg för att vara med Rebecca, Kevin och Junas. Vi åkte upp till Maxi och köpte lite gotta, sen åkte vi hem och såg på film. 
Gick dock och la mig på tok för sent och har inte fått så mycket sömn! :( 

Dagens planer är som sagt att jobba 13-18 sen äta middag och sedan vara med Sandra och Rebecca❤️ Men nu ska jag njuta av de fina vädret fram tills det är dax att åka och jobba. Puss!
Efter träningen igår, var så sjukt varmt! Dog svettdöden..




Postat av: Linn

mysigt:D

2014-07-06 @ 22:45:54
URL: http://linnsees.forme.se
Postat av: Bella

Hej fina du!
Skulle du kunna skriva inlägg om
>>>1. din träning för magen<<< (skulle verkligen vilja veta!)
2. ben
3. rygg
4. rumpa

Du är så himla fin och din kropp är också det! Ha det bra :)

2014-07-06 @ 22:48:37



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]