6e juli 2014

Hej på er! Alltså harregud vilket underbart väder vi haft idag alltså. Jag smälter! :D Vaknade ganska tidigt, klev upp och åt frukost, väntade en stund och for sedan ut och sprang en snabbis, och åt lite innan jag tog bussen till Maxi där jag skulle möta upp Rebecca. Vi skulle åka till Bettnes, så vi köpte med oss lunch och åkte sedan iväg. Så där hängde jag idag. Har vart så skönt och hoppas på att man fått sig lite färg i alla fall! :P

Ikväll efter middagen så satt jag ute med mamma och pappa och åt gotta i kvällssolen och bara myste. Är helt slut efter värmen idag. Imorgon blir det jobb hos grannen. Ska måla lite och så bara :)

 Köpte en sjukt god grekisksallad och köpte en låda kyckling till (kan inte leva utan kött,går inte) Fick en honungsås till som liknade snor...men jo då, den var väldigt god ändå :P
Mina fina Rebecca♥
Och en till fin Rebecka! Älskade bästis♥

Postat av: Annika

Gott :)

2014-07-07 @ 12:03:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: T

Inte för att va sådan, men perfekt kropp perfekta ansiktdrag perfekt hår, kan man bli mycket bättre än dig?!

Svar: Asså hut underbar är inte du?! Tack så mycket hjärtat <3<3 Kram!
Sanna Lundberg

2014-07-09 @ 02:21:10



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]