En sån dag

Hej på er! Har nyss tryckt middag och väntar på att den ska smälta. För sedan ska jag ut och springa en stund i kvällssolen. Behöver verkligen rensa huvudet och få tänka lite.. Hängde ju som sagt med Sandra i Broparken idag. Var rikigt varmt där, så efetr någon timme så bestämde vi oss för att åka in till stan och kolla lite. Nu har jag druckit en Celsius i solen och ska börja byta om så jag är redo att fara senare :) Sen blir det såklart kvällsfika framför PLL. Like always. :P
Idag kom mina Nike Pro´s i brevlådan, dom satt perfekt! :D Köpte även tre par trosor idag på stan. Så fina :)

Postat av: Sofia

Varifrån köpte du shortsen? :)

2014-07-29 @ 19:13:13
Postat av: Ofelia

Älskar din blogg! Du verkar vara världens mysigaste person och så himla gullig och snäll! Det är så kul att gå in här och läsa för du verkar ha ett så hälsosamt beteende till mat och träning i dagens samhälle! Stor inspiration :D förresten, varifrån beställde du dina nike pros? Så snygga!!! :D

2014-07-29 @ 20:37:22
Postat av: Ida

Vart köpte du trosorna och shortsen? Jättefina!!

2014-07-30 @ 10:37:01
Postat av: JenniferE

Vilken storlek valde du på de fina klänningarna du köpte? UK 8 eller UK 10? :) Gillar Dions inslag av lite allt möjligt från din vardag! Inspirerande och du verkar ha ett så roligt liv alltid så mycket att göra och kompisar att vara med :) Kram !

2014-07-30 @ 19:59:11
Postat av: Elin

Super söta trosor! Vart är dom köpta? :-)

2014-07-30 @ 21:37:29
URL: http://elinbackstromss.devote.se
Postat av: anonym

Skulle du kunna tipsa om vilka bloggar du läser?:)

2014-07-31 @ 11:41:19



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]