For my 18th birthday!

18th birthday
Har fått frågan om vad jag önskar mig då jag fyller år, och jag önskar mig så himla mycket, och det är mest lite dyrare saker.. dock är det väldigt lätt att köpa åt mig tror och tycker jag själv, haha. Detta i collaget är något jag önskar mig, sen också pengar, tatuering och sånt. Men eftersom jag älskar allt som har med träning att göra, så uppskattas träningskläder, och lite Celsius kanske? Sen så älskar jag verkligen Renée Voltaire´s produkter och snacks osv. Och underkläder älskar jag. Alla tjejer kan väl hålla med om att man känner sig himla fin i ett fint sett underkläder? :) Sen något som jag velat ha så länge, ett par hörlurar! Har ett par Skullcandy, men min lillebror har dragit sönder sladden, så den är skitdryg. Så ett par vita eller rosa hörlurar hade inte suttit fel :P 
 
Inte länge kvar nu, bara 16 dagar kvar sedan blir jag 18 år! Weeho!♥




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]