Härlig dag

Nu är jag klar och ska möta upp Sandra och Rebecka innan vi ska fara och hänga med killarna. Blir nog en mysig kväll då det vart så fint väder idag. Hoppas ni också får en mysig kväll, puss på er!
Hemmaträning då den är som bäst! 
 ...Som avslutades med en vattenmelonshake (påminner mig sjukt mycket om utomlands,hihi)

Postat av: Linn

så himla söt du är Sanna (som vanligt) och den där melonshaken såg gudomlig ut :) puss&kram

Svar: Men tack sötan! Det var den! Puss o kram!
Sanna Lundberg

2014-07-01 @ 20:38:05
URL: http://linnsees.forme.se
Postat av: Anonym

Kunne du ha lagt ut oppskrift? :)

2014-07-03 @ 09:55:49



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]