NUXE

Här ovan ser ni min mirakelprodukt som jag verkligen äääälskar. Det är en olja som jag använder på kroppen, i ansiktet och i håret efter jag duschat/tvättat mig. Många oljor kan ju kännas kladdiga och feta på kroppen och ansiktet, men inte denna, hyn blir verkligen superlen och får ny, fräsch lyster. Den finns att köpa och beställa lite var som för ca 400kr för 100ml. Den med 50ml kostar såklart mindre. Världens bästa produkt och är så värd pengarna! :)

Postat av: Vendela

Skulle du kunna skriva om proteinpulver, vilket som är bäst och så? och mer om hur du tränar hade varit kul.:)

Svar: Har skrivit ett inlägg om det här: http://sannalundbergs.blo.gg/2014/february/my-supplements-2.html#comment
Kram :)
Sanna Lundberg

2014-07-10 @ 18:03:13



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]