Revet

Jag lovar, det är inte bara grönsaker och keso, haha.
Självklart ska man äta nutte på stranden, bästa!
Finaste♥
Min fina Triangl bikini fick jag använda idag, älskar den så mycket!
Har haft en superdag idag, körde verkligen snabbträning imorse. Tog endast 30 minuter som jag körde på gymmet. Så skönt! Tränade med min egna kroppsvikt, inte ofta man gör det alltså! :P Sen åkte jag och Sandra på Konsum och köpte lunch och godis sen vidare ut till Revet som ligger här i Holmsund. Nu är jag dock något bränd då jag glömde smörja in mig imorse. Dumt! Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen en snabbis. För Sandra kommer snart hit och ska äta med oss, sen sover hon här också. Mys! :) 
 
Längtar till imorgon då det blir en hel dag av trevligheter ;) Ha en bra kväll lovies!
 

Postat av: A

Hej skulle inte du kunna skriva ett inlägg om kost och träning? Vilka övningar du kör på gymmet etc :)

Svar: Hej! Tyvärr, det kommer jag inte göra :)
Sanna Lundberg

2014-07-12 @ 15:02:56
Postat av: amanda

Vad bra blogg du har! Jätte fina bilder, 👍
Sjukt snygg bikini också, du har ju drömkroppen😍👌

Kram:)

2014-07-13 @ 20:16:20
URL: http://Amandaisaksson.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]