Snapshots från några veckor tbx


Bilder från festen hos Jonas. Så grym kväll! 
Var ute och sprang för några veckor sedan i regnet. Så underskattat. Älskar det! 
Morgonpromenad med vänner/Jag på jobbet i torsdags
I lördags innan träning och en bild senare på kvällen
Idag på stranden, melon smakar bäst då! :) 

Postat av: Cornelia

Hej söta tjej! Var kommer dina jeansshorts ifrån? Är dem nya? Superfina! Du är för övrigt en väldigt vacker tjej! Vilken utstrålning du har :)

Svar: Hej! De är köpta i Thailand för två år sedan så nej dom är inte nya :) Åh tack så mycket! Vad glad jag blir! Kram :)
Sanna Lundberg

2014-07-22 @ 00:34:52



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]