Snapshots från senaste dagarna

1. Från i lördags då jag och bästis var modell för GLOSS 2. Mina fina kusiner♥
Bilder från tjejkvällen i lördags, sjuktkul!
Från i tisdags då vi åkte till Kevin för lite mys :)
1. Haha jag och mina riskakor, wtf? Dessa var i alla fall sjukt goda..men jordnötssmör..dör 2. Jag och älsklingsrebb♥

Postat av: Anonym

Vars har du köpt riskakorna? :)

Svar: I affären faktiskt :)
Sanna Lundberg

2014-07-04 @ 15:39:15
Postat av: Linn

super härliga bilder :D

Svar: Hihi tack sötan :)
Sanna Lundberg

2014-07-05 @ 06:51:49
URL: http://linnsees.forme.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]