13e juni 2014

Hej på er, sitter och väntar på att klockan ska bli just innan 15, då jag ska iväg och jobba. Det känns verkligen sjukt segt, då det är typ storm och är iskallt ute. Funderar starkt på att ta vinterjackan.. sängen, täcket, PLL och något gott lockar betydligt mer. Vaknade i alla fall vid 08 imorse, klev upp och åt frukost framför tvn och såg på sommarlovsmorgon, haha. Efter det har jag bara suttit vid datorn, ätit lunch (gjorde perfekta omelleten,mums!) Ni får några matbilder här nedan. Nu ska jag mysa med min trötta vovve♥ Längtar då jag får komma hem och mysa.
Frukosten imorse, älskar frukost!
God och enkel lunch. En stor omelett med skinka, grönsaker&keso toppat med olivolja och en macka med pb och banan, perfektion!
Nu har jag gjort i ordning mellanmål att ta med mig till jobbet i mina fina rosa lådor. Det är kvarg med funlight, frukt, granola sen så tar jag med mig riskakor och en kopp te med honung som jag kan värma mig med. :)

Postat av: Miss N

Din frukost ser galet god ut!!
Får mig att vilja börja äta frukost

2014-06-15 @ 14:00:48
URL: http://missn.spotlife.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]