16e juni 2014 / snaps shots

Hej finisar. Har slutat jobbet för en stund sedan och sitter och myser lite med Leo. Har inte bloggat något, just för att jag inte haft tid/orken. Men i helgen så var jag, rebecka och Sandra i alla fall på tivoli, vart stört kul asså, kände mig som 12 igen :P Sen har vi också haft gäster och då bjöd mamma o pappa på trerätters, sen blev det mys framför film med en liten gulltjej :) Igår chillade jag hela dagen, åt glass och lite mer glass (bästa på sommaren ju) och kvällen avslutades med...glass och PLL. :) Idag när jag skulle fara på jobbet så kom det en leverans från bästa Triagl hem till min dörr, belv så glad. Visar i ett annat inlägg! Imorgon ska jag vara barnvakt åt Oliwer och Tuva på förmiddagen, är helt ledig från jobb vilket också är skönt. Så vi ska hitta på något mysigt! Och nu ska jag också mysa ner mig med Leo och några avsnitt av PLL. Puss!
1. Efter crossfit med Junas och Robert i lördags,bästa! 2. Jag och Sandra på tivoli i virvelvinden. haha.
1. Ligger i matkoma 2. Ett litet snacks i solen, sjuktunderbartgod.
Och en av mina glasstunder igår, min favorit♥
Såhär glad blev jag idag då jag öppnade mitt paket från Triangl, heehe

Postat av: Anonym

Enkel fråga, hur kan man fortfarande va snygg efter man tränat?

Svar: Haha tack! Kanske inte körde tillräckligt hårt? ;)
Sanna Lundberg

2014-06-16 @ 22:36:58
Postat av: Anonym

Var kommer tröjan på matkoma bilden ifrån? Med blå ränder, Jättefin!!

2014-06-23 @ 21:42:39



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]