25e juni 2014

Godmorgon :) Sitter och pluggar lite körkortsteori och bloggar. Tog en liten sovmorgon imorse, då jag kände att jag skulle få sova ut. La mig en aning sent igår.. :( Men har träningsvärk i rumpan från igårkväll då jag körde ben tillsammans med Jonas och Junas. Det blev inte så jättehårt för min del, då jag just kom från jobbet och inte var på världens bästa humör, haha. Men det gick helt okej! Ont har jag i alla fall, hehe. :) Jobbar kväll idag också, så nu ska jag snart ta bussen upp till stan för att ha körning på skolan, sedan ska jag hem och äta innan jag far till jobbet. Denna vecka får träningen lida då jag har fullt upp! Men det gillar jag ibland ;P
 
Blev även tillfrågad att vara modell på lördag för GLOSS, då dom ska ha ett sommarevent. Rebecka ska också vara med, så det kommer bli jättekul! Så kom förbi på GLOSS på lördag! :D Nu ska jag fortsätta plugga. Ha en bra dag finisar så bloggas vi!!♥

Postat av: Malou

Åh vad fin du är, älskar din blogg! Kram

2014-06-28 @ 00:50:24
URL: http://malouzettermans.blogg.se
Postat av: Sanna Svedin

Såg dig på stan idag (tror iallafall det var du) och måste bara säga att du är så himla fin! Verkligen ett drömutseende!:)

Svar: Det kan nog stämma! Åh tack sötnos! Vad glad jag blir! <3 <3 Puss o kram!
Sanna Lundberg

2014-06-28 @ 17:03:57
URL: http://sannasvedin.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]