29e juni 2014

Hej på er, bloggen har fått lida ganska rejält denna vecka. Har haft fullt upp med plugg, lektioner, jobb och resterande tiden har jag försökt slappna av. Igår morse åkte i alla fall jag och Rebecka upp till GLOSS för att bli sminkade inför dagen av Katrina och Heidi. Så jag och Rebecka gick runt på stan och skulle locka in kunder in till butiken. Sen åkte jag raka vägen hem för att åka iväg på tjejfest. Där åt vi massa mat och godsaker, drack goda drinkar, lekte lekar och bara hade det trevligt. Vid två så cyklade jag, mamma och min syster hem och klockan tre så la jag mig och sov. :)
 
I fredags innan lunch så hade jag teorilektion på körskolan, i några timmar. Sen åkte jag till Oliwer som fyllde 4år och firade honom. Vi grillade hamburgare, åt tårta och så. På kvällen så såg jag på film och åt godis...as usual. :P
Här har ni bilder från igår i allafall! :) Men just nu sitter jag och äter ännu mer godis, och bloggar. Har ätit lunch för ettag sedan och imorse så väckte mamma mig, så jag har även hunnit legat ute i solen någon minut innan den försvann :P Har även stängt av mobilen (brukar göra det ganska ofta nu för tiden då jag känner att det blir för mycket) Så har jag vart lite frånvarande så vet ni varför! :) 
Innan vi for hem så fick vi ett superfint paket, så himla snällt! Tack igen! :)
Åhhh bästa♥♥




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]