2a juni 2014

Hej babes! Är så himla glad idag. Vädret har varit perfekt, varmt, skönt och soligt. Jag var ledig idag från skolan, så jag har i stort sett vart ute hela dagen. Och det syns i mitt ansikte nu, hehe. Jag och pappa var nyss på Konsum och köpte lite gott, och jag fick också med mig färska bär. Typ de bästa som finns! Köpte också riskakor som jag ska äta innan tävlingen imorgon, tillsammans med banan och jordnötssmör såklart! :) 
Någon annan som ska springa Vårruset här i Umeå imorgon? :D
 
Helgen har i alla fall vart sjukt jäkla kung. Bjuder er på de bilder som togs i ett annat inlägg. Nu ska jag mysa och fika framför PLL. Är så taggad inför morgondagens tävling! :)
Såhär härligt har jag haft det idag, jag klagar inte! :P
 Min nya keps, hur snygg?!
 

Postat av: olivias | mode, foto & vardag

sjukt fin blogg!!

Svar: Tack fina :)
Sanna Lundberg

2014-06-02 @ 21:18:23
URL: http://olivias.webblogg.se
Postat av: Annika

Söt hund :)

2014-06-03 @ 13:04:52
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]