3e juni 2014

Hej! Ska snart hoppa i sängen. Är så trött i kroppen just nu. Jag sprang ju Vårruset på 5km idag. Och det gick faktiskt bra, med tanke på att jag inte tränar så mycket löpning alls! En gång/veckan, hehe. Men det var dödligt jobbigt, tur man har vinnarskalle ;) Kom iaf på 12e plats med tiden 21:03 :) Efter tävlingen så blev det picknick med god mat och så. 
Uppladdning med bland annat riskakor, mums!
Nöjda och glada efter loppet! :)

Postat av: Carris

Du är så duktig! Love you <3

Svar: Tack och detsamma sis! Love you!! <3 <3
Sanna Lundberg

2014-06-04 @ 00:14:30



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]