5e juni 2014

Godmorgon. Vaknade kl 05 imorse, kunde inte sova och sov jätte dåligt hela natten. Kan bero på att jag drack pwo lite försent igår. For och körde biceps och triceps med mamma igår kväll efter åtta någon gång :P Första gången jag var på gymet sen i torsdags, det kändes!
 
Strax hade jag tänkt fara ut och springa, ska fara och jobba kl 15-20 sedan. Första jobbpasset för sommaren! Tog föresten sommarlov igår. Något skönt :) Men denna månad blir inte lugn...har massor att göra och det är bara att bita ihop. Jag tror inte jag berättat här på bloggen att jag bokade en resa till Bodrum med mina vänner för ett antal veckor sedan? Vi far i augusti, två dager efter min födelsedag. Ser verkligen fram emot det! Men vill verkligen kunna fara ned till Göteborg i Juli också. :) Vi får se. 
Hoppas ni får en underbar dag! Trodde det skulle vara strålande sol idag, men ingen sol än så länge. Hoppas den kommer fram snart så att jag hinner sola lite innan jobbet. :) 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]