6e juni 2014

Hej på er! Ligger ute i solen och njuter de sista innan jag far iväg och jobbar. Fick en liten sovmorgon imorse, sen gick jag upp och åt drömfrukost sedan åkte jag och mamma iväg för att köpa nya hårprodukter (kommer ett inlägg sen) från bla Kevin Murphy, älskar deras produkter! :) Nu har jag i alla fall nyss ätit lunch och ligger som sagt i solen och dricker juice. 

Jobbar till 20:00 ikväll, så då blir det raka vägen hem för middag och fredagsmys framför tvn! Längtar till imorgon då jag och Sandra (kanske fler) ska fara ut och äta middag och fika för att fira att vi gått på sommarlov och att vi gått ut tvåan! Dock går jag ju ut ettan, men helt generellt så går ju jag ut mitt andra gymnasieår :P haha. Ha en bra dag babes!❤️
Bilder från min första jobbdag igår! Jag jobbar utanför Konsum i Holmsund. Kom gärna dit och köp så får ni några extra jordgubbar av mig ;)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]