9e juni 2014

Hej på er. Sitter på körskolan och ska snart köra min första körlektion, börjar bli jätte nervös nu. Men det ska nog gå bra. Igår kväll efter jag ätit middag så övningskörde jag och mamma lite, sen åkte vi hem och åt jordgubbar med vaniljglass (och kanel för min del, sjukt gott att ha på vaniljglass, testa!) sen åt jag också den nya Marabou. Sjukt god, smakade typ som Kindermaxi med kex i! Medan jag såg ett antal avsnitt av PLL. Efter jag kört så ska jag raka vägen till jobbet, då jag jobbar eftermiddag. Nu kör vi! :) 


Postat av: Hemma Hos Felicia

åh ser supergod ut!!

2014-06-09 @ 14:30:14
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: felicia

måste testa den chokladen, verkar god :)

2014-06-09 @ 16:34:46
URL: http://feliciaholmgren.devote.se
Postat av: Carris

Jag o Oliwer snodde en radda då vi var ner o hämtade hans keps ;-) den va gooo!

Svar: Hahaha men det är lugnt, du får ge tillbaka ngn gång ;) :*
Sanna Lundberg

2014-06-09 @ 18:24:58



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]