Good day

Hej! Sitter och har nästan nyss tryckt en god middag och ska väl snart ta mig PWO innan mitt träningspass. Funderar på axlar och rygg idag! :) Skulle ju haft körning idag, men läraren blev sjuk, så jag och Sandra strosade runt på stan istället. Fick med mig klänningen på bilden, den var verkligen superskön! För ynka 100kr då det ar 50% rabatt på Bikbok. Efter jag och Sandra tog en paus med fika på Waynes så kom mamma och hämtade mig och då for vi och handla. Fick med mig lite gott till ikväll, och nån kväll fram då hihiiii. Nä nu ska jag byta om. Puss!
Favorit salladen på Mat&Prat, räksallad med matvete och deras sjukt goda bröd♥ Me lovee
 

Postat av: Anonym

Vart är den gråa klänningen ifrån?:):)

Svar: BIKBOK :)
Sanna Lundberg

2014-06-16 @ 22:44:14



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]