Längtar

Ska bli så underbart att få åka iväg efter sommaren. Har läst att Bodrum är Tukiets St.tropez ;) Kolla bara vad fint det är där! :)

Postat av: Linnea

Vad fyller du i dina ögonbryn med? :D jätte tacksam för svar

Svar: Använder en penna från H&M och även en brynskugga från Makeup store :)
Sanna Lundberg

2014-06-08 @ 23:20:36
Postat av: Emelie Öhgren

åh kom nyss hem från bodrum och det var min absolut bästa resa! Sjukt fint, mysiga restauranger och uteställen samt trevligt folk överallt på gatorna!! Vilket hotell ska du bo på? :)

Svar: Åh vad härligt att höra! :D Jag ska bo på ett hotell som heter Hotell Club Arinna. Såg du det? :) Vart bodde du?
Sanna Lundberg

2014-06-09 @ 06:37:48
URL: http://mliohgren.blogg.se/
Postat av: Emelie Öhgren

Åh ja jag såg faktiskt det hotellet tror jag! Jag bodde på Risa hotell, det ligger en bit utanför bodrum som kallades för bitez, men vi var även i gummbet (för har för mig att arinna låg där) och det såg ut som ett supertrevligt område också! :)

Svar: Jasså! VI tänkte på det hotellet också, men detta lockade oss mer. Tänkte fråga dig lite frågor, men jag skriver till dig på fb istället! :D
Sanna Lundberg

2014-06-11 @ 22:03:14
URL: http://mliohgren.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]