Rösta på mig

Tredje och näst sista gången för min del. Vill verkligen bli en av finalisterna. Så snälla rösta på mig varje dag fram till den 13e juli. Skulle betyda sjukt mycket för mig. Tack!♥ HÄR KAN NI RÖSTA PÅ MIG

Postat av: Anonym

Om jag röstar på dig via mobilen och sen uppdaterar så kan jag rösta igen;)

Svar: Haha vaa??? Kung ju!! ;D
Sanna Lundberg

2014-06-24 @ 13:12:33
Postat av: Anonym

Jag röstade från 27 tror jag,till 37:):)

Svar: Wohoo tack!!! :D
Sanna Lundberg

2014-06-24 @ 13:14:23
Postat av: T

Damn you beautiful girl!
Klart du är värd att vinna!

Svar: Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir! hihi
Sanna Lundberg

2014-06-24 @ 22:21:55



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]