15e mars 2014

Godmorgon! Vaknade för ett par timmar sedan av att det var så himla ljust i mitt rum. Men då klev jag upp och gjorde en väääldigt god frukost med äggröra, färska jordgubbar osv. Mycket gott, men sen dess har jag bara suttit här i soffan och fixat bloggstuffs. :) Igår kväll så åkte jag till Carris och Magnus och satt där och såg på en film och två avsnitt 90210. Är på dom allra sista avsnitten nu.. buhu. Gjorde mig en kopp Himla gott (te) med honung och en skål med lite gott medan jag myste med Rocky (deras katt, för er som inte vet). 
Köpte också ett par nya springskor igår, blev inte färgen jag ville ha, men de var så himla sköna så det fanns inte så mycket andra alternativ :P Men jag är så nöjd! Ville bara ut och springa då vi kom hem, men hade verkligen ingen ork till att träna igår...heller. 
 
Ha en bra lördag, för det ska jag ha! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]