20e mars 2014

Hej på er! Förlåt för min usla uppdatering. Men har haft ett antal olika redovsningar och ett prov till idag. Och det så skönt att det gjort nu! :) Idag hade vi tårttävling i skolan på vår mentortid. Var sjukt kul, och jag måste ju säga att vår tårta vart ju bäst i alla kategorier..fast vi inte vann. Men en andra plats kan man säga. :) 
 
Nu är jag nyss hemkommen och ska äta middag innnan jag och mamma ska fara till gymmet. Sen kommer Oliwer att sova här, eftersom han ska följa mig till skolan imorgon! Hihi, så kul! Har ju bara en lektion på morgonen, så det ska bli så kul att få visa upp han för mina vänner :)
Alla fina tårtor samlade, tårtan "Frozen" vann :) 

Postat av: Amanda Essen

hade lätt valt din, och inte för att DU gjorde den utan för den var ju helt klart FINAST!! <3 fusk.

Svar: Hihi gulle! Tack <33
Sanna Lundberg

2014-03-20 @ 18:20:49
URL: http://amandaessen.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]