21a mars 2014

Yeeey! Äntligen fredag! :D Och just nu skiner solen här i Holmsund, och det gör mig på ännu bättre humör! Dagen idag har rullat på som vanligt. Men det har vart mysigt att få rå om mitt lilla hjärta idag. Vi blev i alla fall hämtade i stan vid lunch, och när jag kom hem så började jag att baka. Gjorde chokladbollar och sen improviserade jag lite och gjorde en granola/ugnsbakad musli. :) Mer har jag inte gjort, men nu ska jag hjälpa mamma med maten för att Carris & Magnus och barnen och Robin kommer på middag. 

Postat av: Sofia

Gud en sån söt hund! Vill så himla gärna ha en! Vad är det för ras? Kram <3

2014-03-21 @ 20:37:46



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]