25e mars 2014 aka våffeldagen

Hallu, har suttit och kollat på Top model och kollat instagram och sådant sen jag ätit middag. Blev såklart våfflor ;) Mamma gjorde supergoda till mig och Lucas, så nu ligger jag här ett x-antal våfflor efter, och fortfarande i matkoma. Jobbigt :P 
 
Har sovmorgon så det känns så himla skönt! Nu ska jag fortsätta se på film och sedan se på 90210 och mysa lite. Väldigt lugn och skön tisdag :)
inte utan mina bananer♥ haha

Postat av: leavanny.blogg.se

MUMS! :D

2014-03-25 @ 21:41:31
URL: http://leavanny.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]