Best friend tag

SÄTT PÅ 720P (HD) 
En aning lång, men här har ni den. Videon vi spelade in igår kväll en snabbis. Haha, känns som om det ända vi gör är att tugga igenom i hela klippet? :P

Postat av: Anonym

Vad äter ni för choklad?? :)

2014-03-02 @ 14:13:19
Postat av: Anonym

Så fina ni är :) Vad är det för chokladbit du tar upp i början av filmen? Finns den bland lösvikt eller är det en chokladkaka som ni delat i bitar? Den ser hur god ut som helst :)

2014-03-02 @ 19:06:19
Postat av: Amanda

Mysig video:) ni verkar ha en fin vänskap!

Svar: Hihi ja det har vi! :)
Sanna Lundberg

2014-03-06 @ 22:18:33



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]