Nytt från Sheinside

Hämtade ut ett paket från Sheinside igår. Och jag är så himla nöjd! Allt sitter perfekt, och tröjan är så mysig och fin! På ryggen innuti tröjan är det ett mjukt och skönt tyg, det är även fickor på sidorna. Men som jag sa, är jag hur nöjd som helst! :)
Tröja HÄR & Kjol HÄR

Postat av: JJ <3

Åååh! Men så himla vacker du är sötaste babysis! Och så himla fina kläder du beställt, sjukt fin stil du har! <3 Du ser för övrigt ut som en Hollywood-stjärna, finaste modetjejen! :D

Svar: Tack bästa du! Du om någon är vacker prinsessan! Och vad kul att träffa dig igår, finaste❤️❤️
Sanna Lundberg

2014-03-12 @ 20:44:56
Postat av: Anonym

Hihi! Vad jättekul att få träffa dig igår, blir alltid så himla glad av dig, sötaste tjejen! :D Och så himla brun och fräsch (som vanligt!) du var! Hoppas passet gick bra, blir så inspirerad över hur stark och duktig du är och din förmåga att sätta ihop olika pass på ett så proffsigt sätt :D You rock girl! <3 Love you!

2014-03-13 @ 17:31:21
Postat av: JJ

Hihi! Vad jättekul att få träffa dig igår, blir alltid så himla glad av dig, sötaste tjejen! :D Och så himla brun och fräsch (som vanligt!) du var! Hoppas passet gick bra, blir så inspirerad över hur stark och duktig du är och din förmåga att sätta ihop olika pass på ett så proffsigt sätt :D You rock girl! <3 Love you!

2014-03-13 @ 17:31:42



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]