Fortsätt kämpa

Sitter och försöker plugga om diktatur/demokrati osv. Inte ens kul :( På bilden ovan ser ni min lunch, kände för en varm soppa i detta kyliga väder! Och en ost fralla såklart! :) Nej nu ska jag kämpa vidare, sen blir det gymet med mamma. Puss! 

Postat av: hej

Vars har du köpt den sockerfria kvargen? :)

Svar: Affären ;) haha
Sanna Lundberg

2014-05-26 @ 14:12:23
Postat av: Alexis

Kan du inte snälla lägga upp lite sommar outfits? Det inspirerar så bra och du har så fin stil! :)

2014-05-26 @ 17:27:30
Postat av: Rebban

Du är den finaste på denna jord.

Svar: Ska komma från dig älsklingsgumman <3
Sanna Lundberg

2014-05-26 @ 18:34:03
URL: http://rebeckaellens.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]