Min måndag

Köpte ett läppsyl med lukt av mint och ett Iphone fodral. Sen fick jag bara lov att köpa denna energidryck, bara för att den var så himla ful. Haha. 
Lunch på Mat&Prat. Älskar deras räksallad!
 Och när jag kom hem åt jag detta goda mellanmål medan jag skrev träningsprogram.

Postat av: Vera

Alltså VAR har du köpt energidrycken? Vår mattelärare heter Kjell och ser exakt ut sådär!! Vore underbart att komma till mattenationella och ba "Kjell ge mig kraft" haha;) Grattis till placeringen i loppet förresten! Kram

Svar: Nemen haha! På Kjell och co köpte jag den. :)Tack fina du! Kramis
Sanna Lundberg

2014-05-07 @ 13:07:15



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]