Friday night

Började kvällen med hämtmat i form av sushi hemma hos Sandra.
Jag och hjärtis i bilen innan vi gick och ställde oss i kön för att komma in.
Jag, Frida, Sandra och Rebecka. Finaste tjejerna!❤️

Fika och snack

Hej, har nyss ätit middag och ska strax inta mysposition med glögg, pepparkakor och chokladbollar. ;) Idag mötte jag upp Sandra och Rebecka på NK för fika och lite snack/planering. 
Gårkvällen blev lyckad och jag hade riktigt kul, träffade en hel del människor och sen var mamma snäll och hämtade mig. Så skönt att få vakna upp i sin egna säng. 
Imorgon ska jag jobba 8-12 sen blir det att åka hem för att julpynta och ha lite adventsmys! Hihi, jag och mamma ska baka lite julgodis också. Mys! Ha en bra kväll. Puss!
Älskar att kunna värma mig med en god Chailatte i kylan som är ute nu! 
 
 

28e november 2014

Godmorgon hjärtisar! Sitter i skrivande stund i soffan med Leo och är faktiskt ledig idag, då jag var på öppethus på skolan igår kväll, så vi satt och skulle egentligen arbeta med vårt arbete vi gör på våra turism lektioner men det blev inte mycket av måste jag nog erkänna. Haha. 
Så idag ska jag upp till stan en sväng, och senare ikväll åker jag Sandra och Frida ut på Five. :P Nu ska jag dock göra lite saker här hemma. Bland annat skriva en önskelista. Hoppas ni får en bra dag, puss o kram♥
Min morgon. Blogga, måla naglarna och planera in i kalendern
 

Timberlands

Hello gorgeus
 
 

25e november 2014

Hej! Sitter i soffan och myser med Leo. Ska strax ta mig kvällsfika och se ett avsnitt PLL. Imorse då jag vaknade, kände jag bara att jag villa ligga kvar i sängen och bara sova. Men den tanken ändrades helt under dagen. Gjorde bort ett svenska prov, som gick överförväntan bra, åt supergod lunch i skolan, och sen fick jag till ett bra träningspass också! Imorgon blir det dock en dag med full fart med skola, träning (ben dessutom!), personalmöte och sen mys med Rebecca. 
Planerna för helgen är i stort sätt satta och dom låter amazing. Längtar efter helgen nu! Hoppas ni haft en bra dag. Puss o kram
Nyduschad och lagomt trött, det syns. Haha.

Teneriffa 2014

Överraskade fina pappa på sin 50års dag♥
Middagsdax på en av restaurangerna
 Morgonsolen och en underbar frukost!
 Jag och min fina familj som gjorde denna resa underbar♥

22a november 2014

Hej darlings! Länge sedan nu, och oj vad skönt jag har haft det! Men vill redan iväg igen, jag trivs bäst utomlands! :) Jag kom i alla fall hem i tisdags efter en vecka i Teneriffa. Har verkligen tagit vara på tiden där nere och njutit allt vad som går. Tyvärr hade vi inte det bästa vädret, väldigt mycket moln, men lite sol fick vi känna på i alla fall. Eftersom vi hade All-inclusive så har det blivit mängder av god mat, glass, bakelser och ja gud vet vad. Haha. :) Längtar tills nästa resa, som blir i sommar med bästa tjejerna!!
 
Idag har jag mött upp Sandra och Rebecka på stan. Vi myste på Mat&Prat och efter det så gick jag och Sandra på gymmet och tränade. Körde ben idag och det gick helt okej, och nu sitter jag och ser på Så mycket bättre i soffan efter en god middag. 
Imorgon ska jag jobba 9-12.30 så det blir väldigt skönt, sen hade jag tänkt att göra lite svenska läxa och såklart ha lite söndagsmys. Hoppas ni har en bra kväll. Puss!
Detta fick göra mig sällskap igårkväll framför Idol, bästa ever!
Idag på gymmet, i min nya t-shirt och shake som jag bland annat fick igår av Self. Älskar det!
 

Önska kan man allt


10e november 2014

Turkiet, Bodrum i somras
Idag åker jag och hela familjen i väg till Teneriffa för att bland annat fira pappa som fyller 50 år på torsdag. Äntligen, har längtat efter denna resa sedan vi bokade den!♥ Blir borta en vecka och vi far till Teneriffa imorgon bitti, men åker till Stockholm ikväll och sover över där. Hörs då jag kommer hem, har tidinställt något enstaka inlägg. Ska verkligen koppla bort allt där borta och bara njuta av vädret, värmen, maten och sällskapet. Ha det bra puss o kram!! :)

Looking Good by JS

Hej! Det hade vart supersnällt av er om ni skulle vilja hjälpa mig och min vän Jennifer att svara på denna enkät. Det är bara några få frågor och tar max 3minuter att göra. Vi ska göra ett UF-företag och vi håller på att skapa ett mobilskal med kortfack och spegel. Så detta skulle hjälpa enormt mycket! :) LÄNK HÄR
 

6e november 2014

Godmorgon på er! Sitter i skolan på min första lektion och har spanska. Idag är det superhärligt väder ute, men svinigt kallt. Igår så va det skola som vanligt och det rullade på riktigt bra! Sen drack jag Celsius och for och körde ben, som jag faktiskt har träningsvärk från idag hehe. Så skönt! :) När jag kom hem åt jag middag, pluggade och sedan fikade framför Pretty little liars med massa levande ljus i rummet, mys!♥
 
Idag är planerna att träna efter skolan, sedan bara mysa och ta det lugnt. Hoppas ni får en bra dag. Kram!
Bilder från igårkväll då jag "pluggade" lite :P

Meow

Meow
 
 

3e oktober 2014

Hej! Första skoldagen efter lovet är nu gjord. Är helt slut efter dagen, haha. Efter skolan så halsade jag en Celsius på tåget, för att sedan köra rygg och axlar på gymmet. När jag kom hem skyndade jag mig att ducha, för att sedan äta och sen åka till min kusin och säga hejdå som åker hem till Göteborg imorgon :( Där fick vi vaniljglass med hjortronsylt och oj vad länge sedan det var jag åt hjortronsylt alltså! Så himmelskt gott! :) 
Nu ska jag mysa med min nya tidning jag fick av mamma igår och sedan försöka ta en tidig kväll. Sov gott! :) 



2a november 2014

Hej! Har suttit här i soffan och degat alldeles för många timmar nu, och ska nu kliva upp för att baka lite bullar. Är så sugen på baka, och för att sedan äta varma bullar och dricka varmchoklad. Så får det bli! :) Ha en bra söndag. Puss o kram

Superwoman

i onsdags då jag var ute på Lokal, så var jag Superwoman. Är så nöjd över min dräkt och skulle vilja använda den ännu en gång innan denna helg är slut, haha. Fick dock inga bilder från kvällen, utan ni som följer mig på Snapchat fick istället en hel del videos :P 
Lekte lite med sminket igår, drog på mig dräkten och fotade lite. Det vart dock väldigt dåliga och mörka bilder, därför fick dom bli svartvita. :)

1a november 2014

Nyss
Hallo!♥ Sitter i soffan med min kusin Benjamin som sov här inatt. Vi har fikat för en stund sedan och de enda planerna för denna dag är att träna med Sandra vid 15. Ska snart fara iväg på Konsum för att köpa lunch och Celsius, men än så länge är jag dömätt från frukosten.. :P 
 
Igårkväll så åt vi en supergod pasta till middag, och sedan hade jag och Benjamin vart på Konsum och köpt en hel del godis som vi satt och myste med framför Idol. Nu tror jag att jag ska måla mina naglar lite för att fördriva tiden lite. Puss o kram :)
 



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]