1a november 2014

Nyss
Hallo!♥ Sitter i soffan med min kusin Benjamin som sov här inatt. Vi har fikat för en stund sedan och de enda planerna för denna dag är att träna med Sandra vid 15. Ska snart fara iväg på Konsum för att köpa lunch och Celsius, men än så länge är jag dömätt från frukosten.. :P 
 
Igårkväll så åt vi en supergod pasta till middag, och sedan hade jag och Benjamin vart på Konsum och köpt en hel del godis som vi satt och myste med framför Idol. Nu tror jag att jag ska måla mina naglar lite för att fördriva tiden lite. Puss o kram :)
 

Postat av: Anonym

Har du haft någon ätstörning?
Du har så himla fin kropp men verkar ändå äta gott och liksom "vanlig" mat. Tränar du väldigt mycket?!

Förlåt för massor av frågor/utseendefixeringen men förebild <3

Svar: För det första, tack för de fina orden och att du "ser upp till mig". Det gör mig glad :) Och svar på dina frågor är nej, det har jag inte haft. Och vad är egentligen"vanlig" mat? Finns det? Enligt mig så gör det inte det i alla fall. Självklart finns det bättre och mindre bra mat, alltså man kanske inte ska leva på en påse nudlar till lunch i en vecka, för det är inge mat för mig i alla fall. Men är du sugen på pizza från pizzerian? Ät det då! Är du inte? Nähä, men skit i det då! :) Man behöver inte tänka så mycket och lägga ned så mycket energi på mat och träning. Glöm inte bort att leva och lägg istället ned tiden på något som du verkligen älskar.
Hoppas du förstår hur jag menar. Kram
Sanna Lundberg

2014-11-01 @ 12:35:06



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]