19e oktober 2014

Hej på er! Länge sedan nu! Men nu så har jag äntligen packat klart inför Stockholm imorgon. Vi har sanling 8.30 imorgon, så en liten sovmorgon får jag allt. :) I fredags hade vi överraskningsfest åt bästa Sandra. Vi åt middag, drack goda drinkar, lekte lekar och åt tårta och sånt. Det blev verkligen lyckat och har vart jobbigt att inte kunnat berättat något för Sandra i typ över en månad! :P Igår så jobbade jag 8-12.30 sedan efter middagen tog jag och Oliwer bilen till Konsum och köpte oss varsin stor godispåse som vi satt och myste tillsammans framför tvn. 
 
Idag så jobbade jag 8-12.30 igen och sedan åkte jag hem och började packa, duschade, målade naglarna och renbäddade i sängen. Ska bli så skönt att få lägga sig ikväll. :) Men nu så ska jag mysa framför någon film med något gott att äta. Längtar till morgondagen! Puss o Kram




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]