1a oktober 2014

Hallu, sitter i skolan och har nyss slutat. Ska gå ned på Ica för att köpa mellanmål och en Celsius som jag ska äta på tåget och för att sedan köra ben efter skolan. 
Haft en chill dag i skolan och egentligen hela veckan, men samtidigt haft mycket plugg. Ikväll ska jag lägga mig ned på spikmattan och mysa med tända ljus. Kan vara behövligt. Hoppas ni haft en bra dag än så länge :)
 

Postat av: Elin

söt!

2014-10-01 @ 15:35:41
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Ida

Det skulle vara kul om du berättade lite om din gymnasielinje, om den är svår, varför du valde den osv!

2014-10-02 @ 09:17:28



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]