26e oktober 2014

Puh! Vilken vecka jag haft alltså! Har haft det superbra nere i huvudstaden med klassen och för att berätta kort vad vi gjorde, så var vi på massor av studiebesök som typ Arlanda, Friends arena, Vaxholms kastellet osv. Vi har käkat hamburgare till lunch på Max (något less ja, haha) och sen fick vi gå ut o äta middag på restaurang, vilket jag älskar och är snäppet godare än ett orginalmål på Max :P Sen myste vi tillsammans på kvällarna. 
Sen nu i helgen så har vart hemma tillsammans med mamma o pappa o fredags. Vi såg på Idol och bara götta oss. Igår så jobbade jag på dagen, sen på kvällen så hämtade jag upp Sandra i stan, så vi for en sväng på Maxi för att köpa något gott som vi kunde äta framför Så mycket bättre.

Och idag då? Jo då ställde jag klockan alldeles för tidigt för att sedan hämta upp min syster och Sandra för att fara ned till Sundsvall på Ikea. Vi har shoppat en hel del roligheter och ätit massa god mat, hehe. Nu sitter vi i alla fall på väg hem och väl hemma ska jag äta middag tillsammans med familjen, sen ska jag fortsätta skriva klart på min reseblogg om Stockholm och såklart mysa. Ovanligt?? Näää :) 
Huvva vilken långt inlägg de blev nu... Men puss på er och ha en bra söndagkväll! 

Bara matbilder idag, haha. Men en bild på lunchen och lite gott som jag smaskar på nu under hem resan :P




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]