27e oktober 2014

Hallu, sitter och myser lite i soffan med Leo medan jag tittar på Tillsammans mot Cancer galan också. Får så ont i kroppen av att bara höra ordet...hemska sjukdom. :( Men idag har jag vart ute och cyklat en sväng med Oliwer innan lunch, sen efter jag ätit så tog jag bussen upp till stan för att möta upp Sandra. Vi tränade och drack Celsius tillsammans. Hon har äntligen börjat på Fitness24 :D Och sedan åkte jag hem och förbi Konsum för att köpa middag till mig. 
 
Nu ska jag svara på era frågor och sedan mysa framför något avsnitt av PLL. Imorgon ska jag först luncha med Rebecca. Var så himla länge sedan vi kunde ses, så nu äntligen. Och senare på kvällen ska jag mysa med Rebecka och Sandra. Juste, har just uppdaterat min reseblogg, (sannareser.blogg.se) så kika in på den för att läsa och se bilder från Stockholmsresan. Puss!
Köpte en ny ljusslinga och en sänghimmel igår, det blev såå mysigt! 

Postat av: Linnea

Var är sänggaveln ifrån? Superfin

Svar: Oj den är några år så jag vet inte. :(
Sanna Lundberg

2014-10-27 @ 22:28:03
Postat av: Alexia

Gud vad fint och mysigt det blev! Var har du köpt sänghimlen?
Har nämligen letat ett tag men inte hittat någon fin. :)
Kram!

Svar: Den kommer faktiskt från Ikea, den är dock inte så som jag önskat, liknar mer ett myggnät. Haha. Men den funkar! :) Kramis
Sanna Lundberg

2014-10-28 @ 21:55:25



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]