29e oktober 2014

Godmorgon!♥ Började denna onsdag med en dunder frukost med nygjord granola och färskt gott bröd från Sandras jobb, hehe. :P Så nu sitter jag här i soffan och kollar på nyhetsmorgon också. :) 
Ikväll blir det halloweenfest på Lokal, och jag fick min dräkt igår och det kommer bli så kul. Är så taggad. Jag och Sandra ska ladda upp med goda drinkar och musik innan vi drar oss dit, sen sover jag kanske hos henne också om inte mamma orkar hämta mig. 
 
Igår kväll träffade jag som sagt Rebecka och Sandra. Vi hängde hos Sandra och sen fick jag säga hej då till Rebecka som åker till Spanien idag...är så avundsjuk :( Sen tog jag bussen hem och myste i sängen med ett väldigt gott kvällsfika och några avsnitt Pretty little liars.
Nu får ni ha en bra dag så ska jag se till att ta mycket bilder ikväll som ni får se imorgon! Puss

Postat av: Lina

vilken härlig blogg du har, och vilken inspirerande person du är! Jag läser din blogg dagligen hihi:) MEN, vart finns glassen att köpa? Har sett flera som lägger upp bild på den men inte hittat den i butik än!

2014-10-29 @ 11:17:17
URL: http://linalager.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]