31a oktober 2014

Godmorgon! Sitter på bussen och ska iväg och träna en snabbis innan lunch. Onsdagskvällen blev riktigt rolig! Och vaknade upp hyfsat fräsch i kroppen fast det blev rätt mycket. :P Sov sedan i stan och när vi vaknade så gick vi in till stan för att äta lunch. Satt riktigt bra! :) Senare åkte jag hem och bara degade mig..
Har inte några speciella planer för i helgen, känns rätt skönt ändå. Så ikväll blir det massor av mys! :) Ha en bra dag puss!


Första bilden är från i onsdags och de andra två från igår. :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]