4e oktober 2014

Hej på er, sitter fortfarande i mjukiskläderna, men ska snart byta om till träningskläder. Mamma håller på att baka bullar, för ingen har väl missat att det är kanelbullensdag idag? :) Jag önskade också blåbärsbullar så det har hon också gjort men blev dock väldigt sugen på en nu..men det får vänta till efter träningen! :) Kvällens planer är nämligen att fara på middagsdejt med bästis, kändes länge sedan vi umgicks och myste tillsammans. Eller jag sov hos henne i torsdags men ändååå. :P 
 
Igår så var jag helt död, så efter middagen låg jag först i soffan och såg på idol, sen renbäddade jag i sängen (bästa känslan alltså) sen gjorde jag rostade brieost mackor och te som jag åt framför lite serier. Mysmys! :)
Nä nu ska jag byta om och ladda upp med en Celsius. Puss o kram

Postat av: Anonym

Visst gymmar du på fitness24seven i Umeå? Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om vad du tycker och hur du trivs på gymmet? :) Bra utbud gällande maskiner? Mycket människor osv? Tack på förhand!

2014-10-05 @ 17:15:59
Postat av: Anonym

Vad är Leo för ras?

2014-10-19 @ 15:36:34



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]