Ny design

Visst har jag fått en fin design? Den är gjord av supersöta och duktiga Lovisa. Hon gör din personliga bloggdesign, precis som du vill ha den! Jag valde att göra en ganska enkel design, och hon gjorde den på endast två dagar! Hon hjälpte mig med precis allt och jag berättade precis hur jag ville ha den och det resulterade detta. (För jag kan verkligen ingeting om bloggdesigns) Men jag är verkligen så nöjd och jag tycker verkligen att du ska kontakta Lovisa om du vill ha hjälp med din design till din blogg. Hon har även en väldigt inspirerande och fin blogg med massor av fina bilder. :)
Här hittar ni Lovisas blogg/Klicka här för att beställa din egen design
Tack igen Lovisa för min fina design!♥

Postat av: Emma

Wow! Så himla fin din blogg blivit! Super fräsch!
Kramis

2014-10-19 @ 22:14:36



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]