Svar från frågestunden

Träning och Hälsa
Visst gymmar du på fitness24seven i Umeå? Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om vad du tycker och hur du trivs på gymmet? :) Bra utbud gällande maskiner? Mycket människor osv? Tack på förhand!
Ja det gör jag, och jag trivs jättebra där. Det är ett fräscht och lagomt stort gym, inte alls så mycket folk och det finns bra med maskiner.
Hur många gånger i veckan tränar du? :)
Helt olika, förra veckan tränade jag tillexempel två gånger på hela veckan och veckan före det tränade jag fem gånger. Men aldrig mer än sex gånger/vecka, så alltid minst en vilodag.
Hej! vad äter du under en dag? hur många mål och äter du alltid nyttigt på vardagarna eller unnar du dig godis och sötsaker, hur ofta i såfall? Undrar även hur mycket du tränar och vad du tränar under en vecka? 
älskar din blogg! kram 
Det är helt olika och nej jag äter inte alltid nyttigt, vad du än menar med nyttigt..Men vi i min familj älskar mat lika mycket som vi älskar att träna. Så vi äter liksom allt, när vi vill och vad vi vill. Inge mer med det! :) Svaret på det såg du i förra frågan. Kram
Hur tränar du? skulle du kunna visa dina träningsscheman och hur du tänker/lägger upp dem? :)
Jag tränar för det mesta styrketräning på gymmet. Någon gång blir det väl en springtur på bandet eller om vädret tillåter utomhus. Nää det kommer jag tyvärr inte göra, har fått flera frågor om jag kan lägga ut mina scheman, men dom har jag anpassat till mig själv och behåller därför dom för mig själv. Men jag tänker i alla fall att jag innan veckans slut ska ha gått igenom hela kroppen. Alltså tillexempel Rygg, ben, axlar osv..
Vilken sport går du på? 
Jag styrketränar på gymmet :)
Hur ofta tränar du nu i veckan? Och kör du själv då eller? :) Kram!
Har svarat längre upp, och ja jag kör oftast själv, men nu har min bästis Sandra börjat på mitt gym så nu kommer vi träna tillsammans så ofta vi kan. Kram!
Va väger du? 
Äger ingen våg, så vet inte :)
Vad är ditt mål med din träning?
Har inget mål alls med min träning. Jag tränar för att jag älskar det och för att jag mår så himla bra av det. Men något mål har jag faktiskt inte. 
Var beställer du helst träningskläder från? 
Brukar inte beställa träningskläder så ofta, men från Ellos typ. Dom har det mesta :) 
Har du två gymkort, både i stan och i Holmsund?
Nej bara i stan.
Skola och utbildning
Kan du berätta mer om din linje och varför du valde den? Är det mycket plugg och måste man vara social för att gå den? Jag är nämligen väldigt blyg men funderar på att gå den! Måste man vara bra på engelska och vilken inriktning går du? 
Ja, jag går då Hotell och turism linjen med inriktningen turism. Jag valde den för att jag brinner för att jobba med människor, att resa och att upptäcka. Klart det är plugg men inte lika mycket som dom som går Sam eller något sådant. Det är väldigt mycket redovisningar som man ska göra, eftersom man ska lätt ska kunna prata inför en stor grupp människor. Det är en fördel att kunna prata inför folk och att vara framåt. Men det ska såklart inte hindra dig från att välja denna linje, det går ju trots allt att träna upp. Jag har märkt hur jag har byggt upp mitt självförtroende och har inte alls svårt att prata inför människor idag :) Förr var jag också väldigt blyg och blev så himla generad direkt jag pratade med någon, men idag är jag en väldigt social person som gärna pratar! Ibland lite för mycket kanske :P Engelskan går också att träna upp, men det är också en fördel. Jag läser även spanska nu också. Men tveka inte på att gå denna linje, jag gillar den och ditt självförtroende kommer att förbättras så att det finns inget att oroa sig för. :)
Vet du vad du vill jobba med efter gymnasiet?
Det finns mycket jag skule tänka mig göra. Men att något år jobba som reseledare/aktivitetsledare på ett fint hotell i något varmt och populärt land och sedan något år som Au pair i Californien. Var faktiskt på ett möte med dom för någon vecka sedan. :) Men sen att vara stylist av något slag, driva eget eller något är också en dröm. Finns så mycket jag skulle kunna tänka mig, men kan inte riktigt formulera mig, haha :)
Favvo ämne i skolan? 
Har faktiskt ingen favorit..haha
Om mig och övrigt
Har du pojkvän? (Va heter han) (hur gammal) 
Nej det har jag inte :)
Hur lång är du?
158cm, så inte alls så lång 
Hur gammal är du? 
Jag är 18 år
Vilka fem personer i ditt liv ser du mest upp till?
Det är väl mina föräldrar och äldre syskon 
Vad heter dina fem bästa tjejkompisar resp. fem bästa killkompisar?
Har inte så många bästavänner. Har få men väldigt nära och bra kompisar istället. Men det är Sandra, Rebecka och Junas :)
Favoritmärke? 
Har typ inget speciellt favoritmärke, men gillar Céline och sådana dyra märken som jag aldrig kommer ha råd med. haha. Sen Nike i träningsväg.
Hvor lenge har du blogget? 
Elsker bloggen din!
Tror jag skaffade min första blogg kring 2010 kanske något år före. Har haft så himla många olika bloggar, haha. :) Tack vad glad jag blir!
Hur blev du ambassadör för celsius? :)
Är inte ambassadör för dom tyvärr, men det hade ju vart något ;) 
Vad är ditt favoritsnacks en fredagkväll? 
Svår fråga, det beror vad man är sugen på ju! Men glass, något i chokladväg eller en stor påse med naturgodis!
Tre saker du önskar att du hade just nu?
En egen mysig och fin lägenhet, ett par nya träningsskor (Nike såklart) och en snygg, fräsch bränna ;) 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]