19e september 2014

Bjuder er på lite härliga sommarbilder här i kylan.
Hej på er. Sov i stan inatt hos Sandra och tanken var att jag skulle till skolan, men när jag kommer till tåget så ser jag det åka iväg..Kan ni fatta hur jäkla less jag blev alltså. Haha. Så istället tog jag bussen hem, duschade och mötte upp henne på stan igen för lunch och lite shopping. Jag gjorde även lite ärenden på banken. 
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan börja med middagen. Sen ska jag iväg till Sandra för lite förfest. Ha en bra kväll fina ni!♥
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]